Sunday, December 20, 2009

Is there a website to help choose a perfume, given my age and my personality ?

e.g. ...for a young and quiet 25 y.o. man, the website would suggest....this perfume and this other one.





Does this kind of website exist ?Is there a website to help choose a perfume, given my age and my personality ?
Never heard of such a website! Why don't u just go to a shop and try a few ?!? You'd choose one that suits you....





@Futilosc...Ben et moi?? J'chuis pas am茅ricaine mais j'y ai quand m锚me r茅pondu 脿 ta question.....


Voil脿 d茅carcassez vous, essayez d'aider les ptits jeunes et on vous ignore.....Ingrat va!!!


Tiens voil脿, tu vas en avoir des r茅ponses en am茅ricain...


http://uk.answers.yahoo.com/question/ind鈥?/a>





Voil脿 maintenant ils croient tous que je suis un homme et que j'ai 25 ans, et que je suis un ';bender';, si tu ne sais pas ce que 莽a veut dire, va voir dans un dictionnaire.... c'est malin......








XX (bon, mais je ne sais pas si tu le m茅rites...)Is there a website to help choose a perfume, given my age and my personality ?
excuses moi je suis pas sure d'avoir tout compris alors je r茅pondrais pas pour ne pas 锚tre 脿 c么t茅 de la plaque..lol.kisss

No comments:

Post a Comment